Monday, April 22, 2013

MUHAMMAD KHAIRUL ADNAN BIN MUHD SANI :')

today is 22 april 2013 . a very big day for my friend , adnan a.k.a hidung . hari ni dia akan pergi jauh merantau ke tempat orang , dan hari ni juga merupakan hari jadi adnan . HAPPY BIRTHDAY NAN . sekejap je kita dah 20 tahun kan ? macam tak percaya je . daripada darjah satu sampai lah form 3 kita satu kelas , then kau pergi sekolah asrama dengan kawan2 kita yang lain . masa tu aku sedih gilaa sebab korang nak pergi sekolah lain , kau , hariz , hazim , zulhelmi , fauzul and the rest yang dapat 8A PMR . aku 7A je so i decided lah nak stay sg choh je haha . padahal memang taknak pi asrama pun . hoho .


dulu time sekolah rendah kau lah kawan lelaki yang paling rapat dengan aku , kau dengan hariz .  kita duduk sebelah2 , then bila ada apa apa pertandingan , kita selalu satu team haha . tapi satu je tak sama , SUKAN hahaha . aku bab2 sukan ni memang fail lah kan haha kau dengan emy main rugby sampai peringkat kebangsaan . haha . 

time ni kita menang no 1 buat rojakk hahah
time sekolah menengah pun kita busy masuk pertandingan itu ini . nasyid lah , folia kerjaya lah , english parlimentary debate la macam2 . aku busy dengan pengakap , kau busy dengan sukan haha .


haha pertandingan ni kita kalah eh ? :D


time ni kita pi rombongan ke cameron kalau tak silap . dulu semua kecik je , sekarang semua dah besar  , semua dah bawa haluan masing-masing 


ni pertandingan folio , punyalah lama nak menyiapkan folio kerjaya ni . sampai pi klinik gigi temuramah doktor gigi tu bagai  . last2 video yang kita rekod tu tak boleh play haha . habis tak ada bukti haha .

gambar ni paling kelakarr hahahaha

ni time form 4 . ni waktu hari kecemerlangan PMR . time ni korang semua dah masuk asrama . then korang semua datang balik nak amik anugerah . btw , apa syapie buat dekat belakang tu ?? hahaha


bila tengok gambar ni teringat kenangan time kita semua sekolah dulu . macam-macam kerenah , aku  lah yang penat sebab aku jadi ketua kelas dari form 1 sampai form 5 kena sentiasa memastikan kelas kita senyap dan bersih hehe .

tu semua cerita dulu , dah jadi kenangan . kenangan manis buat kita semua . sekarang dah lain . semua dah lain , semua dah besar . tupp tupp hari ni kau dah nak fly pergi Perancis , sambung study sana 5 tahun . lepas ni dah susah la nak jumpa kau . sekali setahun baru dapat jumpa , tu pun kalau aku cuti jugak time kau balik haha . tiba-tiba je aku rasa sedih sekarang ni , taktau kenapa . maybe aku banyak spent time dengan kau before kau nak fly ni , setiap hari teman kau shopping sampai nak patah kaki haha . nanti bila dah sampai negara orang tu pandai-pandailah bawa diri . aku tau kau boleh , kau kena yakin dengan diri . kita selalu cerita pasal kahwin haha aku harap kau akan jumpa jodoh yang baik nan , aku harap kau tak akan dikecewakan lagi insyaAllah . Allah tu Maha Adil . jangan risau .

aku akan sentiasa doakan kesejahteraan kau bila kau dekat sana nanti , selalu-selalulah berhubung dengan kitorang , dunia sekarang dah maju , wasep , wechat , skype , oovoo semua ada haha . kalau ada masa dan ada duit , kitorang datang melawat kau dekat france sana . majid dah pesan suruh menabung awal2 haha insyaAllah . semoga persahabatan kita akan kekal dan dirahmati Allah :')


with love *Syahid Ismail <3 nbsp="" p="">

No comments:

Post a Comment